Äventyr i Årjäng

Varit ute på vift med svärmor. Hon ringde och fråga om jag ville med till årjäng och jag svarade "mjaa kan jag väll". Åh jag måste ju vara en dröm att ha som svärdotter. Nej! Nu skoja jag och överdrev lite. Hon skulle en sväng till tandläkaren. Så jag satt där och kollade på folk i vita kläder med munskydd. Uhhhääh! Lyssnade mest på 2 gubbar som satt och pratade. Gulliga samtal dem har. " Nej det fanns fan inga bävrar när jag växte upp. Det har dem skaffat i sverige på senare tid. Men uttrar hade vi! Ja jävlar, fina djur det. Annat än bäver!" Är det så det blir när jag blir 70? Jag och en vän (förmodligen du Caro) sitter och pratar om vargen som ökade i antal när vi var yngre. Fint de! Hur som helts, tandläkaren var vi hos och sen åkte vi till ÖoB. Jag önskar faktiskt det kunde komma en glad kille fram till mig och dra sånna bra/dåliga skämt till mig. Jag har ju så dålig humor så jag sitter seriöst och skrattar till ÖoB reklamen. PET flaska! Det är ju kul. Men nej ingen sån kille kom fram till mig. Istället backade jag in i en som jobbade där och sen köpte jag glödlampor. 15 kronor. Det var ju billigt.


Nu kom gubben hem så nu ska jag väll vara lite kärleksfull mot honom. " Hur har det varit på jobbet" osv. ;P
Ska även få beröm för hur bra jag är på att koka makaroner.
Köss!


Kommentarer
Postat av: caro

haha jaa alldeles säkert lär det bli så!

Och du ÄR inte ENSAM ika, jag vill åxå träffa en sån där gubbe på öob, jag tycker ÅXÅ det är kul... otroligt kul för den delen, jag skrattar faktiskt så mkt att jag blir lite rädd för mig själv. :*

2012-04-11 @ 18:17:01
URL: http://carosessan.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0