Eller ?

Har man en blogg måste man ju skriv i den. Eller ? Jo så är det nog. Jag är ju fruktansvärt dålig på det. Inte för att jag tror någon läser men lite skönt att bara få häva ur sig lite. Jag har ju gått och blivit 22 år. Jag som hade världens ångest när jag fyllde 20. Men nu gick det helt okej. Tack vare alla människor som var omkring mig och gjorde det till en väldigt bra dag. Tack :) Det är lite obehagligt ändå.22 år. Med risk för att låta som en kärringen men tiden går ju sjukt fort. Jaja, jag får spinna vidare på dem tankarna i huvudet istället för här. Ska hoppa in i duschen nu och sen kanske en sväng till svärmor och svärfar. Tyckte Lennie pratade på att han ville tvätta. Får ju inte tvätta i vår tvättstuga idag eftersom det är en röd dag. Lite smått löjligt om ni frågar mig. Tror inte Jesus skulle ha något emot om jag tvättar lite sockar. Hellre det än att gå barfota. Eller ? Tataa och köss!

Kommentarer
Postat av: Caro

Jag läser :) och nä tror inte Jesus skulle bry sig alls ;) isf vore det en jävligt dålig Jesusgrej ;)

2012-04-09 @ 21:19:30
URL: http://Carosessan.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0