In sleep

Har jag sovit inatt ? Nej det tror jag inte! Lennie har nästan snarkat sönder mina öron. Jag har nu efter det konstaterat att jag måste skaffa sånna öronproppar. Får kila ner till apoteket sen kanske och köpa det. Mjaa, idag ska jag jobba en liten stund nu på morgonen. Egentligen är det ju min lediga vecka men ibland måste jag ju vara lite snäll. Sitter och kollar på rix morron zoo nu. Hörde nyss "arga snickaren" säga : " men bara gå lös och häv ur dig allt. Få ur dig allt". Tror han menade att man ska häva ur sig allt man har på hjärtat till sin partner. Tror han menade något sånt. Jag tolkar det så. Jag håller med. Jag kan ärligt säga att stackars Lennie får minsann höra när jag är arg. Nu är jag inte lika illa som jag var förr. Förr kunde jag bara stå och vråla åt folk jag var minsta lilla arg på men nu försöket jag behärska mig. Har väll inte någon i mitt liv nu heller som gör att jag blir så förbannad. Men ibland måste man bara få ur sig allt. När man väl gör det så gör inte som jag. Jag skriker nästan ut allt för jag har gått och tänkt på det så länge. Vet att det inte slutar bra men så blir det bara. Jag är lite gulligt störd. Neeeej, nu ska jag göra mig iordning för jobb. Köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0