Jaha ja, godmorgon!

Klockan här ringde 06:00 och då var det dags att gå upp. Mja, jag skulle inte upp men så blev det ändå för hunden ville visst ut. Jag gick inte ut i mina pyjamasbyxor denna gången. Gjorde det sent på kvällen för någon dag sen och mötte grannen. Tror han ville skratta men han tittade på mig istället som en idiot. Det kändes ju mycket bättre. Så det går till i töcksfors. Idag är jag ledig. Det blir nog att städa tror jag. Det behövs en hel del. Det och vika tvätt. Dretkul! Är det något jag avskyr så är det att vika tvätt. Uscha. Ja det blir alltså städa, vika tvätt och långpromenad med hunden får jag ju inte glömma. Den är viktig. Kanske ska baka. Folk säger att jag bakar mycket. Jaaa, jag har tråkigt. Kanske ska börja sy eller sticka. Lite mer nyttigt. Garn är ju inte lika gott som en bulle kanske. Nej, nu blir det att mysa i sängen och kolla rix morron zoo. Köss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0