Jobba jobba jobba

Blir ett inlägg och ett kort sådant skulle jag tro nu.  Ska lägga mig snart. Blir visst lite jobb imorgon på morgonen för mig. Pengar pengar. Inte långa stunden jag ska jobba men lite timmar här och där blir många timmar i slutändan. Alltid något. Är bara glad över att jag har ett jobb som jag trivs med. Jag känner att jag har gjort något bra när jag jag slutat och går hem. Fick beröm för någon dag sen också. Man kunde lita på mig och jag ställde alltid upp när det behövdes. Jag gjorde ett mycket bra jobb tydligen och det är aldrig fel att höra. Självförtroendet stiger högt upp i skyn då och det behövs lite då och då.


Nej nu får jag försöka krypa ner i sängen. Bruce sitter och skäller på mig. Han har redan glömt bort vem det är som sitter i soffan med datorn i mörkret. Kanske kryper ner i soffan hellre. Har kommit på att jag sover bättre i soffan. Mer trångt. Tycker om att knö. Och så har jag ingen Lennie som snarkar mig i örat. Ska det behöva bli så? Vi har inte ens varit tillsammans i ett år och jag börjar redan sova på soffan. Det är ju inte ens jag som ska göra det. Mannen ska sova på soffan om han snarkar! 


Natti och Köss !  Psst! Blev visst ett långt inlägg ändå. Tjata är jag bra på ;)




Och som btw så saknar jag min Caro fruktansvärt mkt. Hittade en bild på oss. Jag var 16 och Carro var 17 tror jag. Lilla Julia är med också. Tremänningar is the shieet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0