Ska det vara så svårt?

Ska det vara så svårt för mig att sova? Jag har ju tusentals med tankar som åker runt i huvudet på mig nu. Så är det nästan varje natt. Jag tänker för mycket. Det säger folk som känner mig också. " Du tänker för mkt ika. Du ska alltid övertänka allt. Sluta tänkt så mkt på allt" Det stämmer. Alltid tankar som " Men tänkt om...? Hur blir det då? Men vad gör jag om det händer? Ska jag göra så kanske? Vad tror folk om mig då?" Ungefär så fast mer komplicerat. Så ser det ut i mitt huvud. Tänker nog för mkt om vad folk omkring mig tycker och tänker. Det ska man inte, jag vet det. Men jag gör det ändå. Jag säger till folk att dem inte ska göra det och så gör jag det själv. Bra där!



Som man säger här " de e nö fel som e gale här"  ;P Jag blev som jag är när jag inte vart som jag skulle. Så är det med det!


Köss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0