Helgen som varit

var ett tag sen jag skrev. Så kan det gå.

I helgen som varit så har jag gjort lite olika saker. Lite kul med en helg där man inte sitter inne och ugglar.
I fredags åkte vi en sväng till Årjäng och kollade lite. Då fick jag upp ögonen för vad åren går fort. Yes, nu blir det varning för kärringtjöt men jag är 22 och inte 15. När ska jag verkligen komma ihåg det? Jag blev helt chockad när "små barn" var ute med öl i handen och festade. Det fick mig att utbrista " men gå och lägg er!" Men så är det. Jag var ju ute själv när jag var 15. Jag var en av dem. Jag har bara lite svårt att greppa att jag inte är det längre. I mina ögon är dem små nu. Jaja. Usch, spola tillbaka tiden kanske lite? 

Igår så var jag och Lennie hos Tomas och Sofia. Jag och Sofia ville se på Paranormal activity 3. Sagt och gjort! 
Fy faaaan, fy faaaan säger jag bara! Varför utsätter jag mig själv för sånt? Det är ju helt äckligt sjukt! Jag satt där med tårar i ögonen. Men ändå var inte denna så farlig som dem två första filmerna. Men ändå var den förjävlig.
Jag satt där och kikade mellan fingrarna och Sofia gömde sig bakom en tröja. Men jadå! Vi skulle absolut se filmen.
Nu kommer jag gå på helspänn och tro att minsta lilla ljud är en demon eller andar. Töntigt men sant. Jag är så lättpåverkad när det gäller sånt.

Idaaaag vet jag inte det blir. Jag ska kanske fiska. Yes, så häftig är jag. Bingolotto får vi inte glömma heller!
Herregud...vad händer med mig? Spola tillbaka tack!


Tata!


Ibland har jag mina "ljusa" stunder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0