Weihooo!

Nu är det så att jag är sjukt otroligt glad! Jag sökte jobb på Bubbleroom för ett tag sen. Bubbleroom outlet ska öppna här i töcksfors. 25 av 280 st gick vidare till intervju. Jag gick dit helt nervös men ändå med "jävlarannamma" i mig. Jag skulle klara detta. Han jag pratade med, kimmie, var hur trevligt som helst. Han gjorde det verkligen lätt för en att slappna av och det är väll drömmen när man går på en intervju. Han bestämde sig då för att han ville att jag skulle komma tillbaka och förbereda för öppningen av butiken. Nu idag fick jag reda på att det var bara 14 st av oss 25 som fick vara med och göra detta. Jag är en utav dem 14! 280 stycken ifrån början blev 14. Sååå jaa, jag är väldigt glad och mitt självförtoende steg högt! Jag kan jag också! 

Nästa vecka ska jag verkligen göra mitt absolut bästa för att få vara kvar. Blir långa dagar, 08:00-19:00 men va fan, detta klarar ju jag :)



Idag ska jag handla lite. Ledig hela denna veckan och det är riktigt skönt.
Nu ska jag göra mig snygg. Försöka iallafall ;)


ha det gött!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0