Dansar aldrig nykter

Idag är jag avundsjuk på allt folk som är lediga men å andra sidan så tjänar jag ju pengar idag. Kändes tung att gå upp imorse när Lennie fick ligga kvar och sussa men jag kom upp. Att jag försov mig hör ju inte till saken. Tjurade lite idag framför spegeln för att det inte syns att jag gått ner i vikt men sen kom jag ju på att jag hade ju precis just då tagit på mig en topp som var för trång förr. Då blev jag lite glad. Mjaa, i helgen blir det kanske rockabillyfestival. Jag kan erkänna att jag kan knappt stå still när jag hör sån musik och det är caros fel. Jag har alltid sagt att jag kommer aldrig lyssna på sån musik! Aldrig. Nej nej, jag skulle bara lyssna på rock. Men icke! Man blir ju lite glad av musiken. Jag blir på så bra humör och med alkohol i kroppen så vet man aldrig vad jag och caro hittar på. Vi dansar och dansar. Egentligen dansar inte jag men när jag försöker säga nej så säger caro " jo nu ska vi danse! Du dricker för lite. Drick mer!" Då dansar jag som aldrig förr. Sen orkar jag inte mer och då hör jag caro säga " jodå drick ännu mer!" Uttrycket " jag dansar aldrig nykter" stämmer perfekt in på mig. Det är snarare " jag dansar alltid när jag är så packad att jag kan knappt stå på mina ben" Men kul har jag och det är huvudsaken! Nej !! Åter till jobbet! Hade bra och grattis på 17 maj norge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0