jag kan också

Jaha jaja här är jag igen. Livet går sakta men säkert framåt och jag här tagit tag och ordnat med en del saker. Sagt ifrån har jag gjort. Yes, jag är lite stolt. Jag lät inte folk bara köra över mig nu utan att gå förbi ostraffat. Banne mig! Jag måste faktiskt bli bättre på att säga ifrån. Egentligen är jag ju ingen mes. Faktiskt. Hur som helst, det löser sig tillslut. Oj vad positiv jag var där då. Vad hände där? Skumt.... Idag jobbar jag i princip hela dagen. Tog en liten paus nu. Är sjukt trött. Imorgon jobbar jag i princip hela dagen. Gött. Blir ju Ob för att det är röd dag. Sen på fredag och hela helgen är jag ledig. Yei! Längtar till lön så jag kan få köpa gardiner som jag har tjatat om i månader. Men nu ska jag ha dem! Vilka vet jag inte men det är en världslig sak! Fuck vad tråkig jag är som skriver om gardiner. Hur kul är det då? Skiter väll ni i. Jo! Jag har gått ner 5 kilo. Eller var det 6? Jaja skitsam. Folk bantar och tränar och går ner 20 kilo i vikt men jag är stolt över mina 5 kilo som är borta iallafall. Eller var det 6? Hm, iallafall. Jag har ingen kontroll på mig själv och kan inte behärska mig när jag ser kakor eller godis men nu har jag lyckats riktigt bra. Eller ja, bättre iallafall. Ibland händer det faktiskt att jag går ut och går. Långt! Jo jo, helt sant. Nu tillbaka till jobbet. Hade! (Som man säger här i töcksfors , även kallat" en annan del av Norge")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0