Hoppa upp på studsmattan!

Jaha då skriver jag här igen. Vad har hänt sen sist? För mycket.
Mycket behövde inte hända alls. Det kunde bara ha varit. Saker jag inte alls behövde i livet.  
Sist skrev jag ju att allt var bra på jobbet och att jag trivs men så är inte fallet nu tyvärr. Jag hoppade på en studsmatta och missade själva studsmattan och fick kanten mellan benen. Ungefär så känns det. jaja, idag har jag duschat blommor, diskat och ska nu ringa runt lite.
Går runt och lyssnar på My Darkest Days hela tiden! Jag är förälskad.
Var en kär vän till mig som sa att jag skulle ta och lyssna på dem och det gjorde jag.
Han som sjunger är ju inte helt illa heller. Mår ju inte illa av att se honom, om ni förstår vad jag menar * hint hint*
Nej usch! Inte tänka snusk! Älskar verkligen den reklamen. Coop fick till det där.

Nu ska jag försöka få tag på personer som är för upptagna för att svara i telefon.
Helt enkelt, försöka hoppa upp på studsmattan igen!




Ouuuhf ...



Här kommer en musikvideo med My Darkest Days också. Obs! Inte barnvänlig!
Blir liiiiiite tjatigt med " jag är rockstjärna och har tjejer runt mig som hånglar i underkläder och springer runt i ett kaninhuvud" stilen men jag gillar låten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0