Hellu!

 Gick nyss in i en vägg för att jag är för trött för att orka bry mig om vart jag går någonstans med jag måste ju in här och skriva...tydligen ;) 
 
I flera dagar nu har jag fått gosa med en liten bebis, Alvin som nästan är 1 månad gammal och så har jag busat med Oliver som är snart 2 år. Nu är jag bebissjuk, så att säga. Varenda cell i min kropp skriker efter en bebis. Man tycker att jag borde bli lite "skrämd" när man hör en liten skrika så mkt för den har kolik men nejdå! Har sedan liten längtat efter att få bli mamma.  Hur som helst, det får vänta en stund till innan jag får vräka i mig mat, kräkas, få ömma bröst, amma och allt annat kul. Har en fluffig liten sak på 4 ben som får vara min bebis:) 
 
Vad har hänt mer då?
Oliver har lärt mig att prata norska. Edderkopp är spindel.
Jag har fått ett nytt namn "ita". 
Kräks en bebis mjölk så kan man hålla bebisen över mattan för mattan är ju redan vit ändå.
Jag är tydligen duktig på att ge onda blickar. Bra att veta.
Whiskey är fortfarande äckligt. 
 
 
 
Ja det var väll det mesta. 
Nu äre natta! Köss!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0